Monday, January 2, 2012

Petua Anak Kembar !


Kembar dengan aku memang sinonim
Sebab apa?
Aku ada kembar ke?


Tak adela
Cuma aku suka tengok kembar
Member-member ada gak kembar
Memang sampai sekarang aku tak ley cam yg mana satu member aku tu
Takut tersilap tegur
Hehe


Nak dapatkan petua anak kembar?



Meh kita try petua anak kembar versi CIK VIOLET !!
Hehe
Jangan main-main
Aku ada makcik kembar taw


So, kemungkinan bakal keturunan aku akan datang mesti ada kelahiran kembar
Harap sangat anak aku lah salah satu keturunannya.
Hehe
#berangan


Meh aku nak kasi petua.

Pertama
CARIK SUAMI KEMBAR 
- konpem genetik kembar tu lagi kuat. 

Kedua
MAKAN PISANG KEMBAR 
- ni petua orang tua. nak tahu keberkesanannya, kita try je la ;p

Ketiga
BERDOA & BERSERAH 
- Itu semua ketentuan Allah. Ada rezeki dapat kembar, alhamdulillah. 
Tiada rezeki? Usaha lagi.. hehe


Nak tips lagi? Meh kita klik SINI




Anak SazzyFalak..
#err..comelnyeee..
#geram !

Sumber gambar : Twitter Sazzy Falak




5 comments:

aimie amalina said...

weee
saye2!!!
saya pon nak anak kembo
suke sgt tgk bebudak kembo
hehehe :))

Daddylicious said...

senang jer buat tu...hehe

Zakaria's daughter said...

i love twinssss >_<

C i k P i p i T e m b a m said...

wah anak kembarr... mmg comel. hahaha.. mudah2an akak dpt..

Halimatun Sa'adiah said...

mmg tingin sgt ank kembar neh..
lg2 sepasang, baby boy + baby gal!

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK