Monday, April 27, 2015

Jom COD VCO (Virgin Coconut Oil) di Shah Alam



Assalamualaikum

Actually, dah lama jugak tidak buat bisnes dengan CATALYST. Akibat daripada permintaan customer yang agak ramai dan asyik bertanyakan mengenai stok VCO, saya dengan rendah hatinya mahu memulakan semula bisnes CATALYST. 


Bukan apa. Apabila permintaan banyak dan mereka memang amat memerlukan stok terutama VCO, saya buka semula jualan VCO sama ada VCO LIQUID mahupun VCO SOFTGEL.


Kepada mereka yang nak COD dengan saya, saya amat available hanya di sekitar kawasan berikut :
  • SHAH ALAM
  • BUKIT KEMUNING 
  • JALAN KEBUN
  • JOHAN SETIA
  • KOTA KEMUNING
  • TAMAN ANDALAS
  • TAMAN SENTOSA

Kepada mereka yang tidak dapat untuk COD, saya juga akan buka untuk urusan pos. Jadi, jangan segan silu untuk hubungi saya untuk menanyakan segala macam berkenaan VCO. Insyaallah, saya akan reply dan membantu kalian semampu saya. :)


019.641.4171
Nombor diatas hanya available untuk WHATSAPP sahaja!!
No CALL!
No SMS naaa!


Kenapa mereka masih setia dengan VCO CATALYST?? Sedangkan banyak lagi produk lagi yang boleh memberi kesan yang sangat cepat berbanding VCO CATALYST??


Saya punya jawapan!


Saya percaya, VCO daripada CATALYST merupakan natural product yang paling best yang pernah saya guna. Saya tidak ragu-ragu untuk menggunakan VCO di atas kulit muka, kulit tangan, perut, kaki dsbgnya.


Sebab saya percaya dan mereka juga percaya, VCO daripada CATALYST ini tidak menggunakan sebarang bahan kimia untuk menghasilkannya.


Kalau tidak percaya, mari cuba sebotol. :)


Dan yang paling best guna VCO daripada CATALYST, ianya mampu menolong meningkatkan metabolisme badan. Kepada mereka yang sukar untuk membuang, itu tandanya metabolisme badan anda rendah. Jadi, cuba VCO sebotol, insyaallah, anda tiada lagi masalah metabolisme yang rendah. Hari-hari pasti akan pergi toilet untuk membuang. Hehe. 




Perlukan khidmat nasihat untuk penggunaan VCO?

Jangan segan untuk hubungi saya di talian WHATSAPP sahaja!

019.641.4171.







2 comments:

Sally Samsaiman said...

masih ramai lagi yg guna VCO ni kan walaupun dah lama

Maria Firdz said...

Sy pengguna vco gak cuma jnama lain..

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK