Monday, January 2, 2012

Lebih selesa berborak di alam maya?




Korang, Selamat tahun baru. Mungkin belum terlambat lagi kan untuk aku wish tahun baru.. Tahun baru mesti dikaitkan dengan azam..Apa azam aku tahun ni? Menunaikan azam-azam yang tidak tertunai tahun lepas.. Adakah salah satunya dengan berkahwin.. hehe.. Tu mungkin tidak kot.. Azam, nak berkonvo lagi pada tahun ini..Insyaallah :)



Berbalik kepada tajuk entry.. Setuju tak kita-kita ni sebenarnya lebih selesa berborak di alam maya.? Pada sesetengah keadaan macam kita ni malas giler nak bercakap kita lebih senang untuk berchatting di alam maya dari berborak dengan kawan yg memang ada kat sebelah..


Satu masa plak, kita macam betul-betul perlukan somebody untuk berborak..Kadang untuk menghilangkan rasa kusut kat kepalakan.. Tapi yg lebih selesa berborak di alam maya tu kadang kita tak pernah tegur pon orang tu.. Chatting dekat fb ke ym ke skype ke punyala rancak banyak topik dibualkan.. Tapi bila situasi bertentang mata dengan member alam maya tu kadang lidah kelu tak terkata.. betol tak? Siapa pernah terjadi dekat diri masing-masing? Jangan tipuuulaaa.. hehe..



Selalu kan korang macam ni.. ;p



4 comments:

syasyajohan said...

sayalah tu.memang.depan-depan speechless betul.kalau alam maya ni kita banyak interact dengan strangers yang siapa-siapa entah.huhu

farahin izzati said...

hehe, mcm tahu2x jew, nice entri :p

cik violet said...

@ syasyajohan @ farahin izzati : xsgke kome pon ade rase perasaan ni ea..hehe

Ana Muslimah^^ said...

Haah, betul :D
Kawan dlm kelas tu kan, even sblh myebelah kan, tak penah btegur sapa pun.
Alih-alih dlm fb, bukan rajin bertegur sapa. Bila dpn kwn2 lain kan, kitorang mcm x pnh bsembang je.. Yg tu yg kelakar ngat tu, pelik pun ada jugak.

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK