Monday, January 16, 2012

Orang kata kalau muka seiras jodoh kuat


Betol ar orang kata kalau muka seiras ni jodoh kuat..? Betol ke? Kalau memang dah ditakdirkan itu jodoh kita, muka seiras ke tidak seiras, kalau kita pandai jaga dan lindungi jodoh itu, insyaallah kuatlah ikatan tersebut kan :)


Hmm..Btw, Sebelum ini kita pon tahu Ally Iskandar pernah bertunang..Tapi sayang ikatan pertunangan terlerai begitu sahaja..Aku pon tak tahu la kan apa problem mereka sampai terputus..Mungkin tiada kesefahaman & keserasian kan.. Baiklah putus sebelum tanggungjawab itu lebih berat..


Sumber : Gambar


Semoga pertemua Ally & Farah Lee ini akan mencipta satu hubungan yang boleh mengikat satu hati membenihkan jiwa..Melihat kejernihan yang terpancar di muka farah ni mungkin faktor yang membuatkan Ally terpikat..Ecece...Pandai je buat andaian..betol ar.. Aku sebagai seorang perempuan pon terpesona.. Muka itu suci polos ditambah pula dengan kepandaian Farah menutup aurat..


Mungkin satu perubahan perlu dilakukan dalam diri untuk mendekatkan kita poda jodoh kita..Aisshh..Mood-mood rasa nak kahwin tu hadeeeee tapi sang jejaka nya kita tidak tahu siapa..Bersabarlah wahai hati..Fokus pada kerjaya mungkin rezeki itu ada..Tunggu dengan sabar dan jangan lupa diiringi doa :)


Tahniah Ally Iskandar & Farah Lee ea..Semoga tiada anasir luar yang ganggu kalian..



p/s : Mood autopost..Goodnight dear!


5 comments:

mish nuryu said...

sweet sgt.suka farah lee!

kakyong said...

jika dah jodoh tak ke mana kan...

semoga ally berbahagia..

C i k P i p i T e m b a m said...

kalau dh jodoh kan.. hehe.. tp hidung diorg ni sama :p

ECAH~ said...

wah...comel la both of them~~~

Cik Fara mengomel ~ said...

adush... pakwe ku da adew peganti..
jemput singah n follow sini http://rendanghangus.blogspot.com/2012/01/hari-ni-cik-fara-masih-diberi.html

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK