Sunday, May 10, 2015

[REVIEW] TESTIMONI : PROKAS UNTUK SAKIT LUTUT



Assalamualaikum


Korang, pernah dengar nama PRO Kas tak? PRO Kas ni produk baru kat pasaran.. PRO Kas ni sangat bagus untuk mereka yang bermasalah sakit lutut atau sakit sendi.. Nak tahu details berkenaan PRO Kas?? Boleh kelik link PRO Kas ea..


Keberkesanan PRO Kas telah terbukti dengan beberapa testimoni.. Mereka sangat menggalakkan penggunaan PRO Kas kerana ia dapat mengurangkan kadar sakit lutut atau sakit sendi.. Produk ini merupakan salah satu usaha atau ikhtiar untuk mengurangkan dan merawat rasa sakit.. Selebihnya, sakit itu datang dari Allah.. Semoga usaha ini akan dapat melegakan rasa sakit dan seterusnya merawat sakit tersebut... Mudah-mudahan.. Insyaallah.. Jangan teruskan berhenti berusaha eaa... 


Jom kita tengok beberapa feedback positif daripada pengguna PRO Kas..




Pengguna Prokas memberikan produk kepada emak beliau dan sendi-sendi pada emaknya sudah lega.. Emaknya sudah mampu pergi ke masjid melakukan solat jemaah.. Alhamdulillah.. Emaknya jadi gembira sebab sudah tidak ada sakit-sakit sendi lagi.. :)




Pengguna menggunakan menyapu Prokas dan terus boleh main bola.. Baunya juga sedapp.. Dan pengguna mahu merekemenkan kepada team bola sepaknya.. Alhamdulillah.. :)



Pengguna menyapu Prokas pada tengkok, bahu sebelum tidur.. Katanya, sebelum ini selalu lenguh kerana bekerja di kilang sehari suntuk.. Kesan menggunakan Prokas, pengguna sudah tidak berasa lenguh langsung.. Alhamdulillah.. Pengguna nak kasi kepada orang tuanya pulaa... :)


*********

Biasanya, produk yang bagus, saya akan war-warkan di blog.. Jadi, kalau korang nak cuba produk ini atau nak beri kepada ibu bapa masing-masing, jangan segan segan nak contact number di bawah ea.. :)


WHATSAPP
013.336.8770


Kebetulan pula hari ini hari ibu, tak salah kalau kita berikan produk Prokas ini sebagai hadiah untuk hari ibu.. Pasti ibu tersenyum gembira sebab anaknya ingat juga pada dia kan.. :)



Kepada mereka yang ingin berniaga, tetapi tidak mahu keluarkan modal, boleh cuba menjadi agen dropship Prokas.. Insyaallah, mana yang termampu, akan cuba bantu korangg... :)


JANGAN LUPA WHATSAPP SAJAAA
013.336.8770






No comments:

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK