Tuesday, January 15, 2013

Iklan di blog hanya serendah RM 10 sebulan.


Salam.. Saya buka balik iklan di blog terutama untuk blogshop sebab ramai yang bertanya melalui email.. Maaf, saya lambat respon sebab saya jarang bukak email untuk update.. Lepas dah official buka balik iklan ni, insyaallah, saya akan selalu check email .. Dun weri meriii :)


Setiap iklan saya hanya letakkan harga serendah RM 10 sahaja sebulan.. Biasanya setiap blogshop yang menyewa iklan di blog ni saya akan buat review, tapi setiap blogshop mesti la senarai pendekkan produk yang dijual.. Cerita serba sedikit mengenai sejarah blogshop masing-masing.. Senang saya nak buat review :)


Traffik di blog.

Sebelum nak pasang iklan, mesti nak tengok traffic blog kan.. Jom kita tengok..


 Disember / day
(Nuffnang)
Disember / month
(Nuffnang)




Disember /day/month/all time.


******
Klik gambar untuk lebih details

*******



Ni traffic untuk bulan Disember..
Nanti saya akan update traffic setiap bulan ea..


Syarat simple je..
Tak nak kasi syarat yang remeh remeh..


Syarat ..

  1. Mesti ada banner saiz 100 x 100 sahaja.
  2. Hantar banner ke feabeads@yahoo.com dengan subject IKLAN DI BLOG.
  3. Lepas hantar banner, tunggu saya reply dan terima details akaun dari saya.
  4. Selepas buat payment RM 10/month, saya akan attach banner terus pada blog.
  5. Review akan dibuat mengikut kelapangan masa saya ea. :)
  6. Banner akan available di blog hanya selama sebulan sahaja.
  7. Untuk penambahan berikutnya, sila renew dengan buat payment RM 10 lagi dan mestilah inform saya selepas payment dilakukan dibuktikan sekali dengan resit!

Oke, itu je..
Syarat yang cukup simple kan..


Siapa yang baru berjinak dalam bisnes online tu boleh la email kat saya banner anda..
Hehe..


Cepatt jom pasang iklannn!!!
:)
























No comments:

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK