Tuesday, January 10, 2012

Blogger ramai online malam?



Hai koraangg
Hari ini aku mengalami simptom putus fius pada urat saraf
Maybe aku kene buat appoinment dengan Doktor Kacak 
Untuk merawat simptom bagi tak membawa virus pada korang


Harap koraang bersabar kalau sudah berjangkit dengan virus aku nih
Virus kerap update entry macam gila meroyan.. Hehe..


Bila tangan rasa rajin hati rasa mahu berkata
Inilah hasilnya yang dapat diluah melalui tulisan dan gambar..


Sebenarnya, blogger ramai online pada waktu malam?
Ada yang bersetuju?
Sila senyumm
Tidak bersetuju?
Kenapaaaa?


Pada aku memang korang semua suka online pada waktu malam kan..
Aku taip bukan sekadar suka-suka
Aku nak tunjuk bukti sekali




Tengokkan, ada perbezaan pengunjung yang datang pada siang dan malam hari..
Pada awal pagi rata-ratanya sedang lena diulit mimpi 
Meningkat selepas subuh dan ke atas tanda korang sudah mula membuka laptop 
dan sign in blogspot 


Kemuncak pada petang hari dimana korang sudah habis kelas @ exam @ kerja
Itulah masa korang untuk lepaking di bilik sambil baring-baring dan online
Kebanyakan mereka ni confirm jarang turun padang pada waktu petang kan
Hehe..Sama macam aku lerrr..Mana nak jogging..
Tak ada geng pon..


Berbalik kepada graf 
Pada waktu malam graf mencanak bagaikan sekata 
Tu tandanya ramai pengunjung masuk blog ni..Hehe


Thanks korang. :)
Datang lagi taw..Hehe



2 comments:

Ardini Humaira said...

a ah ramai kut samalam sebab mencanak jugak naik visitors blog dni :)

Salina said...

kite pun slalu on blog malam ..

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK