Tuesday, January 10, 2012

Gandingan Shila Amzah & Sharnaaz Ahmad Sweeeett laaaa !


Tetiba rasa Shila Amzah & Sharnaaz Ahmad ni sweet dalam video nih
Kalau korang tak percaya cakap aku meh aku tunjuk lagu Patah Seribu nih




Walau ramai yg komen jalan cerita video ni macam tak logik,
Biaq pi la aku rasa sweet gila kottt


Alaaa..kalau Shila yg berlakon jadi Zahlia dalam Bicara Hati mesti bestkan
Suara dia bestlaaa
Macam tak kaku macam Kris Cempaka..
Upss Sorry Kris bukan tak suka u berlakon..
Cuma kaku la -__-


Alaaa.. Sama cantik sama padan kot
Shila punya favourite color adalah ungu means purple la kan
Pelik bila guna ungu..Hehe



Lagi satu video pasal dorang


Kalau dorang kawin mesti lagi comelkan..
Please Sharnaaz pegila pinang Shila cepat-cepat sebelum dikebas orang..
Hehe..


Korang perasan tak
Shila Amzah
Sharnaaz Ahmad


Persamaan pada pangkat permulaan dorang samalah !
SA kot
Kalau dorang kawin..
Nama anak boleh la letak dengan SA jugak
Haha


Aku pulak yg lebih-lebih..Hehe
Aku doakan hubungan teman tapi mesra dorang nih berkekalan..
Amiiinnn

:)


6 comments:

FiHa said...

suke !

C i k P i p i T e m b a m said...

amboi suke benor. haha.. kita rasa lagu tu biasa je.. tp shila cntik wooo.. hakhak.. eh rasanya sharnaaz ni dh kawen.. kot la. dgn org biasa.. or maybe tu gossip je..

yaya said...

macam sweet jew diowg nie .. :)

aimie amalina said...

weeeeee
somei dan mcm suweet je deme ni kan :))

anbshop said...

New Dresses Updated ! http://www.facebook.com/applenbunny.shop?sk=photos

http://anbshop.blogspot.com/

ayien :) said...

comel okayy diorang nie

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK