Friday, January 20, 2012

PROMOSI VCO sempena CNY !!



Hai adik-adik, akak-akak, abang-abang sekalian..Dengan ini aku persembahkan satu produk catalyst yang bagus bangat untuk kesihatan iaitu produk VCO.. Menda la VCO ni kan.... VCO ni nama penuhnya VIRGIN COCONUT OIL.. Tu ikut bahasa omputih..Ikut bahasa ibunda kita, MINYAK KELAPA DARA.. Haaa, Nak awet muda nak rasa sentiasa muda meh pakat cuba makan VCO ni.. Bukan apa demi kesihatan korang jugaakkk...




Sebelum itu, mesti korang nak tahu apa ke bagus nya VCO nih..Mestilah bagus, kalau tak bagus aku pon tak nak ambil.. Hehe..Meh kita terjah kelebihan VCO nihh.. VCO ni boleh atasi masalah-masalah yg selalu sangat kita ni hadapi.. Antaranya :

  • Jerawat dan kulit berminyak
  • Kitaran haid yang tak teratur
  • Selera makan yg terlalu tinggi
  • Letih dan kurang energy
  • Strectmark & tona kulit yang kusam
  • Berat badan berlebihan

Ha, siapa ada masalah-masalah seperti diatas, mari kita terai VCO nih..Sekarang musim Chinese New Year kan haruslah ada special price..Sebotol hanya RM 37 sahaja..Harga biasa RM 39.90 sebotol..Ha, cepat-cepat sementara masih promosi nih :)


Macamana nak order? Sila contact di emel feabeads@yahoo.com.. Tak pon pm dekat FB FEA Beads ea..Tak pon text je kat nombor dalam gambar di atas.. Hehe.. Text tu akan dilayan bila ada kaitan dengan VCO sahaja.. :)




 p/s : Jom-jom order :)

1 comment:

Paris Lipton said...

nk order tp tggulah ade pndapatn sndri...ihikk

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK