Saturday, January 14, 2012

Hasil dating dengan lecturer dapat habuann



Salam..Nak sambung kisah dating dengan lecturer nih..Baca cerita tu kat SINI dulu..Masa cerita kat entry SINI, aku tunggu lecturer sampai petang kot..Tapi tak kesempatan nak dating..Ape kan daya lecturer ada problem..Ku keciwa pon adeee..Sebab dalam debaran nak settlekan semua..


Tak apela..Fikir positif esok baru jumpa..Esoknya mujur ada..Esok tu means semalam siang..Ni dah masuk hari sabtu..;p Then, dating la ape lagi..Nama pon nak sambung dating yang semalamnya tak jadi..Kih2..Actually bukan dating sangat lebih kepada discuss pasal thesis..Doakan aku kuat untuk habiskan study ni ea..Huhu..


Lepas dah discuss tu, mintak izinlah nak balik kan..Tiba-tiba rezeki datang tanpa diundang..Lecturer kasi sebungkus lauk kot..Korang nak tahu lauk apa..Daging masak lemak kot...Alamaakkk...Peberetttt...(Aku rasa semua makanan peberet aku, Hehe)


Apa lagi perut da berkeroncong..Singgah dulu rumah sewa member..Panaskan lauk..Tunggu nasi masak..Aku plak tertidurr..Bila dah bangun perut dah bunyi macam drum bergendang..Solat..Then duduk depan nasi sambil berkorbar nak rasa masakan lecturer kot..


Perghhh...Memang superrr sedap wooo..Aku tak sempat nak snap gambar sebab keterujaan menguasai segalanyaa..Memang terbaik ar..Next dating nak mintak resepi..Haha...







Rupa daging masak lemak tu macam ni lah tapi lecturer buat lagi pekat daun kunyit berenang-renang dalam lautan kuning..superbbbb!!


p/s : Lupa..Aku tambah 3x nasi masa makan lauk ni..! Kembung peruttt..




4 comments:

Shafiq said...

Untungla...

afzan said...

daging masak lemak tambah makan ngan sambal belacan jangan kata 3 pinggan nasi. 5 pinggan pun belum tentu cukup lagi

cik violet said...

@ Shafiq : hehe :)

cik violet said...

@afzan : betol..time tu slek..xde belacan kat umah..kalo x mmg tmbh pnggnlA ;P

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK