Tuesday, August 2, 2011

tiada tajuk yang sesuai

Angin petang sangat kuat
Cukup selesa menikmati puasa kedua
Kekalkan kelajuan angin sampai tiba waktu berbuka
Salam siang untuk kawankawan semua.
Masih tegar berpuasa
Atau sudah longlai dengan tugasan atau amanah yang diberikan
Cuba kuatkan semangat
Jangan jadikan puasa sebagai alasan ..
Hehe..


Puasa
Berjoginglagi
Dan terjumpa
Belog ini
Bukan apa
Aku terkejut
Dimana
Belog ini
Menggunakan
Header aku
Satu masa dulu


ariesfirdaus18
Nama belog
Kelik nama tuh
Tengok header..


Then
Aku pernah buat
Satu entry satu masa dulu
Bertajuk
Header header header  yang comel


Bandingkan..


Dan sebenarnya
Apa yang hendak
Aku sampaikan
Aku rasa terharu
Belog arief itu menggunakan
Header yang pernah dicipta oleh aku..
(ececece)



*************

untuk semua, jangan jadi macam ni ea..




p/s ; kadangkadang gambar tak sesuai dengan entry ;p



2 comments:

Anisa Hang Tuah said...

selamat berbuka..
ehem

puasa ke tak?

cik violet said...

eyh awk..kita puasa la ;)

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK