Tuesday, August 16, 2011

DOODLE FIRST CIK VIOLET





Aku terai buat doodle..Orang lain sebuk buat doodle aku pon terai la jugak kan.. Tapi kan kaku giler.. Aku malas nak tunjuk..Nanti korang  ketawa.. Aku jadi malu.. Owhhh..Memang bakat melukis tiada pada aku sejak aku kenal apa itu pendidikan seni.. Aku paling ta suka subjek tuhhh..HAHAHA..



Kene buat kolaj bagai.. Lukis guna bawang kentang pastu cop kaler guna colour air eyh apa kebenda namanya aku pon da lupe kan..So nampak la kat situ seni2 lukis ni memang tak ada dalam diri..



Okela aku rasa mahu merehatkan minda yang konon penat memerah otak untuk jadi kreatif..HAHA..



Teringin nak buat sendiri Cheesecake .. 



p/s : Esok Nuzul Quran .. Semua coti.. Plan buat biskut raya @ cheese cake.. hmmm...



12 comments:

AesyaZealous said...

nak cheese cake..dh buat pos kat rumah kite ye..hik3

cik violet said...

@ AesyaZealous ; kalo kita hengat la ea..konpem abes tgh jln ;p

syahirooAhmad said...

alaaaaaaaaaaaa. mane doodle nye?

laskar pelangi said...

wah! nampak sedap

Asyikin said...

wuuuuu.... lapar pulak -_-

Umie Artoqiemie said...

dah tgok cheesecake ni terasa kretip pulak. HAHAHA!

Mizz ErMa said...

uhh..sedapnye cheese cake..tingin nk rasa cheese cake cik violet..=P

cik violet said...

@ syahirooAhmad ; nnti la ak buat ek ;p

cik violet said...

@laskar pelangi ; jom cube meh ;p

cik violet said...

@ Asyikin ; terus lapa ek..;p

cik violet said...

@ Umie Artoqiemie ; terus kretip jdnye ek..hehe

cik violet said...

@ Mizz ErMa ; tgula bila ad kesemptan..haha

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK