Friday, October 7, 2011

Tak update tapi unique visitor tetap tinggi..



Assalamualaikum blogger sekalian..Rindu aku tak ?? Tak rindu ? Memang padan la tak rindu.. Siapa aku nak dirindukan.. Muahahahaha... Blog? Blog? Dalam otak aku sekarang dah jarang nak pikirkan blog.. Malas giler nak amek tahu.. Cuba kau tengok last aku update bila.. Hari isnin kot.. Ni da hari Jumaat.. Fuh 5 hari jugak aku tak bukak blog nih.. Bukan apa tengah serabut laaaaaaa... Huhu.. Malas nak cerita kat sini.. Bia aku hadapi semua ini sorang2.. Dugaan.. Hehe.. (dugaan la sangat, xde dugaan mana pon, cuma malas..hehe)





Emmm... Da memang aku tak bukak blog..So blogwalking pon jarang la yg amat..Maafla blogger..Korang kehilangan satu trafik unik sebab aku suka sebenarnya terjah blog orang..Tapi nak wat cmne kan bila da aku malas nak bukak blogspot...Korang paham2 je la...




Even aku tak ping blog for today..Aku tak jengah blog orang pon dan aku tak tinggalkan komen kat mane2 entry..Tapi ada jugak yang menerjah blog CORETAN HATI ku nih..Huhu..Siapa lah yang rajin terjah tu TERIMA KASIH DAUN KELADI , LAIN HARI BOLEH LA DATANG LAGI.. Hehe.. Walau tak banyak trafik unik.. Tapi cukupla tuhhh.. Hehe...






Saje gedik nak share analytic dari nuffnang nih..
Kalau kau nyampah tengok analytic aku padam la tak pon buang terus dalam tong sampah...


Ade aku kesahhhhhhh ...
Muahahaahahha





No comments:

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK