Saturday, October 22, 2011

#OCT TWT FEST [2]

#OCT TWT FEST ? Apa tu ? Nama panjangnya OCTOBER TWITTER FESTIVAL .. Tujuan : Untuk merapatkan ukhuwah antara pemegang akaun twitter maybe..


#OCT TWT FEST , Aku ada ajak korang join kat LINK SINI .. Nak komen apa ea.. Hurrmmm.. Jap jap.. Piki..


Mula-mula dok tercari la Kilang Digi ni kat mana.. Area Subang Hi-Tech.. Aku memang tak familiar jalan kat situ..


Tanya sorang akak kedai, nasib dia tahu.. Dia lah yg penunjuk arah.. So cari punya cari.. Jumpak jugak.. Sampai sampai je.. Dah ramai orang berbaris ..


Ish apesal ramai sangat nih... Dah tu kene berbaris plak kan.. Layankan je la.. Baris la sambil dok usha orang.. Macam-macam ragam.. Fashionista masing-masing.. Gaya masing-masing tak tahan.. Aku gelak sendiri jahh..



Sebab aku simple dimple jahhh.. Haha.. Suka hati depa la nak pakai apa kan.. Hurmm.. Actually sebab baris tu kita kene registration nama, ic n nama kat twitter.. Katanya nak tengok berapa ramai yg join nak masuk dalam Malaysia Books of Records.. Katanya.. Layankan je la..



Sesi pemerhatiann.. Program macam tak teratur je aku tengok.. Lepas tu tak ada pon pamphlet pasal aturcara program sekian sekian.. Program plak dibuat dibilik-bilik.. Tertutup.. Macam tak sesuai je...



Before datang aku bayangkan yg event ni dibuat secara terbuka.. SO.. Senanglah skit nak usha-usha.. Maybe dorang da prepare awal-awal takut hujan ke apa tu yg buat dalam bangunan kan..



Tadi pon cuci mata tengok retis je.. Ada Natasha Hudson , Fazley , Maria Farida.. Macam tak teruja sangat.. Tapi Natasha Hudson cantik owhhh... 



Gambar ? Korang google je la ek.. Aku malas nak tangkap gambar dengan retis.. Nanti aku pong jadi popular kau jelesh plakkk kan... Hahaaa...




Bukti aku kat sana ? Nanti if rajen aku tepek la gambar kalau tak rajen memang tak tepek la.. Sebab kamera handphone jaa... Aku mana ade DSLR nih !! Hahaha.. Koya kau !..









p/s : SELANGOR vs TERENGGANU .. Support my team please. Opkosss la merah kuning.. Kejadah nak support hitam putih...  heeee....



Kau tau kan merahkuning negeri apa jangan gedik tak tau plak sekenh kang.




No comments:

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK