Monday, October 17, 2011

Suka fotogenik rather than fotogedik !!

Aku suka fotografi.. Itu sebab final year degree aku amek kelas foto.. Punya kamera .. Tapi ntah napa tangan masih belum mampu memberi sentuhan yg bagus.. Banyak kene belajar nih !!


**********************

Tajuk entry..
Fotogenik
Fotogedik


Prefer yg first
Sebab aku suka tengok gambar yg fotogenik
Serius
Gambar tu nampak hidup
Boleh rasa perasaan subjek dalam gambar...



Fotogedik !?
Euuwww
Geli kan..
Tolonglah jangan pamer fotogedik
Annoying


Aku ?
Bukanlah insan bertuah yg boleh mencerminkan fotogenik
Aku ?
Kaku dalam gambar


Ntah
Mana silapnya
Memang aku tak fotogenik
Hehe..


Pernah dulu sorang member aku
Tegur
Dia photographer sekarang
Gambar aku sangat kaku dalam kamera dia
Aku malu sendiri


Dia perasan kelemahan aku
Sejak tu aku makin segan bergambar





Kalau boleh bialar gambar yg ada diri aku
Nampak macam gambar kat atas


Side back
Half
Songsang


Itu aku
yg mana kenal..
Itulah aku


Aku tak center
Dan aku memang tak berapa gemar center !





p/s  : Tengah malam.Bila aku menyayangi keyboard. 




2 comments:

Umie Nadhirah said...

aku pun tak centre haha

cik violet said...

ak tau kau & ak lebih kurg serupak umie..haha

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK