Saturday, October 1, 2011

Tajuk Entry Perlu Kontraversi Untuk Pikat Blogger Baca .. Setuju ?






Berkenaan tajuk entry..Korang setuju ka TAJUK ENTRY PERLU KONTRAVERSI UNTUK TARIK MINAT BLOGGER MEMBACA ??  Setuju kaaaa??



Bagi aku yes i am..Aku setuju..Bukan apa tajuk yang hot2 ni memang kita akan tertarik untuk klik blog blogger lain kan..Walau isi entry tak seberapa tapi tajuk itu bikin boleh menambahkan 1 visitor unique masuk blog..Hehe..



Tu la salah satu trick untuk memikat hati pembaca blog korang..Aku tak rajen nak buat tajuk-tajuk yang kontraversi nih..Sebab apa?? Sebab nya aku pon dah jarang update sangat..



Tapi kadang tu ada jugak buat..Isi entry tak seberapa..Sorry la kawan-kawan..Hehe..Contohnya entry nih , BUFFERED EARNING TENGAH RUNNING RM 1 k..Kalau aku memang pantang la bab2 BE ni confirm nak klik...Hehe..konon pembakar semangat nak dapat RM 1k for reality..Hehe..



Walau tak sampai RM 1k, aku dah boleh bersyukur dengan 3 BE yang tengah running sekarang..Mehla jengah blog aku yang akan diupdate dan mula melupakan si faker yang buat hal dengan aku tuh..Hoho




3 BE tengah running..#Eksaited


Mana2 blogger newbie yang masih tak paham apa itu Buffered Earning..Nuffnang..Churp Churp..Itu semua sumber pendapatan yang boleh menjana wang..Kalau rajin godek tips dari google , Insyaallah korang da mampu dapat dan capai lebih dari apa yang korang ada sekarang..Rajin2 la menggoogle ek..Sebab dengan pakcik google , kerajinan yang korang ada, usaha berterusan..Insyaallah..Semua kejayaan dan kekayaan akan jadi milik kita...Tapi kita jangan lupa diri ea..



************************

Iklan kejap..Hehe


Ada buat bisnes online..
Jom jengah my page


Tengah SALESSSSSSSSSS sekarang nihhh...

Ada Shawl @ Pashmina @ Bangle @ Rantai..


Jemput2 ea ...


p/s : kempunan tak dapat pg PADINI tu yg buat sales nih,,huhu






3 comments:

Unknown said...

Betul2...
tajuk panas, mesti ramai yg klik... he he..

BE mmg idaman para blogger...

Unknown said...

3 BE tgh runnin? kaya tul :D

Nyamuk Terbang said...

pergh untung la

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK