Monday, October 17, 2011

Buang masa tengok KLIP 3GP tuh !









klip 3gp poster

Filem KLIP 3GP

GANAS, GERUN, GHAIRAH

Tolonglah Melayu
Tagline tu aku da cukup menyampah


Apa kau tak ada idea lain buat filem ?
Ganas, Gerun, Ghairah


MasyaAllah..
Ini industri filem ?
atau
Industri pelacuran ?


Memang serius aku tak boleh terima
Nak kata aku anti filem melayu


Tak jugak
Tapi tolonglah buat filem yg rasional..
yg ada nilai pengajaran
kemanusiaan
kasih sayang keluarga
yg tinggi



Tolonglah jangan buat cerita unsur seks nih plus lawak yg ntah apa2 kata-kata carut semua !
(merujuk kepada filem lain sebelum nih)





Kau tengoklah pakaian pelakon ? 
Selera ke ?
  



Yuksssss










Dan aku tak paham ramai yg LIKE page filem ni
1k ada kot



Apa ke bagus cerita ni ha? 
Komen


Lantak lah bagus ke tidak memang aku tak akan tengok lah !!


Perasaan aku tengok tagline & poster : 

GELI, GELIMAN, GELIMAT









p/s : Lebih baik tengok REAL STEEL...





5 comments:

rintzpalil said...

Kadang2 itu cara org nk kaya cepat dengan buat filem yang tak blh jadi rujukan bangsa masa depan.

Sha said...

ape nak jadik lah dunia skrg nih..

byk lgi idea/cerita yg bley d buat..dr buat citer mcm nih..

rosak2...

btw, header ko apsal?

cik violet said...

@ azrinna ; itulah org yg pntgkn materialistik..pkmbgn anak muda x dfkrkan

cik violet said...

@ Syahirah ; semua buta agama..mcm tu la..ak rase tkt..huhu..

header ak tgh bengong..ak pon xtau..

Unknown said...

cerita orang kemaruk seks.. wakaka..

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK