Monday, October 17, 2011

Aku & Novel




Rak buku..



Koleksi novel
Ntah ada berapa
Tapi nak semua koleksi disusun macam nih
Cun kan ? 


Now tengah baca terbitan Norhayati Berahim
Setiap Jumaat
Ada apa hari Jumaat
Malam Jumaat
Setiap Jumaat


Kisah seorang wanita mempunyai krisis dengan si ibu
Membawa diri ke Jepun berbelas-belas tahun
Sedangkan si ibu punya cerita sendiri
Si anak kuat prasangka
Mangsa ibu sendiri


Ku Pian
Lari membawa diri
Atas sebab
Terkongkong oleh ayah sendiri
Tafsiran yg salah
Sedangkan dia lah yg paling disayangi ayah


Pertemuan di Jepun membangkitkan rasa cinta ?
Tunggu...


Aku belum habis baca cerita tuuuu..
Hehe...



Btw , "Aku Bukan Billy Milligan"
Sangat ohseeeeemmmmm


Ntah napa aku terjangkit dengan perkataan ohseeeeeeeeemmmm
Euwww...


Aku suka lelaki ego tinggi ?
Motip ?







Setiap Jumaat tengah baca..
Aku Bukan Billy Milligan dah baca..
Akhirnya Aku Kahwin nak carik lah..
dengarnya bestt..




p/s : Excited !




6 comments:

si ngokngek said...

novel terbaru ka nie..lama dah tak pergi kedai buku...heee

Anisa Hang Tuah said...

jarang bace novel skrg
hm

Sha said...

dh lme ak xbc NB nye novel..
sbb rs mkin lame mkin xbrape nk 'terangkat' compared ngn nvl2 dye yg dulu..

btw, siyes ke best setiap jmt n ak bukan billy milligan?? bley la ak pnjm ko jer...hehehe

cik violet said...

@ si ngokngek ;xde baru sgtla..hehe

cik violet said...

@Anisa Hang Tuah ; awk da bz..tu sbb xde mase..hee

cik violet said...

@Syahirah ; ak baru stat baca..tp cerita die smua berbaloi if baca..pnjg tebal..hehe..

Setiap jumaat kisah kat jepun..weee..Billy milligan kisah lelaki ego..haha..best2..

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK