Tuesday, January 4, 2011

Projek gempak 2011

Semalam aku sakit gusi dan gigi sampai demam demam.. La nih..Gusi n gigi macam menunjukkan tanda positif dan tak banyak meragam.. Alhamdulillah.. Da tak rasa ngilu ngilu bila telan air liur.. ;p


Pagi tadi stat sudah kelas EIA.. Macam best je bila lecturer cerita pasal consultant tuk projek EIA.. Banyak projek , banyak la terima duit kan.. Mungkin cita cita satu hari nanti.. Siapa tahu..;) Tapi, banyak duit , risiko tinggi tang tanggungjawab..Tanah runtuh , kejadian tak diingini kat projek tuh akan dipertanggungjawabkan ke atas si consultant.. Semua tuh dinamakan cabaran.. Dari situ lah, kita dapat lihat bagaimana kita aplikasikan apa yang kita belaja dalam kelas untuk dipraktikan dalam projek tersebut.. Eh, ni da berangan banyak nak jadi consultant nih.. Haha..


Kelas tadi tak da belaja sangat.. Lebih kepada penceritaan.. Harapnya kelas EIA nih membantu aku tuk pointer.. Eh, belaja demi dapatkan A.. Demi pointer tinggi eh? Salah tu sebenaarnyaa.. Belaja demi menuntut ilmu.. Belajar kene ikhlas supaya apa yang kita belaja senang masuk dalam ingatan.. Belajar demi dapatkan A dan belajar untuk tinggikan pointer , itu semua sampingan dan sebagai galakan supaya kita berusaha untuk dapatkan yang terbaik.. Betol tak?? Bukan dengan men game je..Belajar ke laut.. Hehe..Nasihat untuk diri dan anda anda semua...;)


Ok la..Malam sudah memanggil..Katil pon sudah merindui tuannya..Esok ada projek best..Tunggu hari esok..
Selamat Malam & Oyasuminasai ;)

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK