Saturday, January 15, 2011

Pakwe aku ada kereta Lamborghini..


  Salam Sabtu..Kabare semua? Waras? Eh, ngomong jowo plak..Hehe..Blajo2 cakap jawa..Sampai 
sekarang tak reti2 nak ngomong..Haha..


Bukan nak cerita pasal jawa tapi aku nak cerita keinginan aku untuk memiliki sebuah kereta mewah..Yea..Aku rasa keinginan aku tu hanyalah sekadar angan angan sebab nya walau aku kerja berpuluh tahun pon mampukah aku memiliki sebuah kereta mewah..Sebijik je aku nak..Aku tak nak 2 bijik..Tak nak 3 bijik..Hanya sebijik je aku mau..Itu pon kalo dapat pakwe yang memang anak Dato' , tak pon anak jutawan , tak pon anak raja..Pergghhh..Konpem2 aku mintak sebijik kete..Tak pon benarkan la aku drive kete tu tuk sehari pon tak pe..Nak test dari perlis sampai ke JB..Cukupla..Hehe..Kuat tol berangan kan!! ;)


Angan angan aku lagi kuat bila segroup lamborghini telah dengan bangganya berdesup di depan kolej aku..Perghh..Ni mesti ada ekspo kat Keris Mas nih..Aku rasa aku nak usha la salah sorang owner Lamborghini tuh..Ok tak..Pe pandangan korang? Muahaha..Gila teruk aku..Tak de la..gurau gurau je..Kalo bole nak bergamba dengan tayar Lamborghini pon da cukup buat aku tersenyum lebo..Haha..


Aku nampak lamborghini kaler nih..Aku nak g usha sebelum dorang berlepas ke tempat len..Jom jom pergi ekspo di Keris Mas UKM..promote promote..Sampai jam 4 hari ni je taw...:)




2 comments:

Bulan Purnama said...

gua pegi tengok tdi.. pearghh.., dah la lalu depan kolej gua smbil bising2.. haha

yang bes kete no plat DSL1 007.. fuh!

cik violet said...

pergghhh...mantap kot num plat..

gua xdpt tgk..da xde..huhu

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK