Wednesday, January 12, 2011

Penangan Ben Ashaari!!

Penangan Ben Ashaari ke atas traffic coretan hati memang mengancam kot..Referrer menunjukkan traffic 11.1.11 dari blog BEN ASHAARI..Tak caya? Meh tengok picture bawah nih..


Nilai tu bagi korang terlampau sikit kan tapi bagi aku nilai traffic tu da cukup tinggi..Thanx a lot abang Ben!! ;)
Ni semua gara-gara aku tergolong dalam PARTI TUPPERWARE dalam Senarai Calon Pilihanraya..Hot tak? Tak pasal2 da tercalon mewakili Parti Tupperware..Nice kan..Tupperware pon mesra alam wat..Suka guna tupperware mesra alam sekitar dan mesra pelanggan..Haha..Tak pasal pasal aku promote guna tupperware pulak..;)

Tapi mulai sekarang memang bagus kan guna tupperware..yeala..Bukan elok sangat pon guna polisterin tuh..Memakan masa nak urai..Hurmm..Pakai tupperware tak da la kita suka suki nak buang kan..Al maklumlah tupperware sekarang mahal..Tapi puas hati pakai kan ;)

Sebab pe tiba tiba aku tercalon dalam Parti Tupperware tuh? Sebabnya aku ada join segmen abang Ben la..Segmen MEREKA KATA tuh..Hehe..Len kali ramai ramai join segmen BEN ASHAARI taw!! :)

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK