Saturday, January 1, 2011

3 IDIOTS pada MALAM TAHUN BARU dua puluh sebelas


First time nengok citer nih.. Orang len da berjuta kali nengok , aku baru terhegeh2 mau tengok.. Tu pon kalau tak da kat Astro Fiesta , haram la aku nak tengok kan.. Hehe..

Kesimpulan cerita nih ;

sangat SENGAL , sangat SEDIH , sangat SUKA !!

Memang terbaik woo !!
Macam da jatuh cinta la dengan Aamir Khan nih.. Hehe..
Kareena cantik ;)



Persahabatan dalam cerita ini buat aku terharu ):
Tengoklah...



 








Suara Bisik Bisik : Hargailah persahabatan yang sudah terjalin... Hmmmm...

9 comments:

Anisa Hang Tuah said...

woww
cite ni best
tgok byk kali pun tak jemu

yana zuera said...

cerita ni mmg best!. hehe yana pn byk kali nengk. :p

cik violet said...

anisa ; yup..bestttttt bangat!!! hehe

cik violet said...

yana ; cik violet bru 1st tyme kot..heee

Anarm said...

citer hindustan yang terbaik pernah dihasilkan.. aal iz well.. :P

Hezesuze said...

uols minat citer bollywood kaa?? hehe
selamat tahun baru uols hope thn nie kita leh meet up ngeh ngeh ngeh

Fahim 'n Alin said...

siryes best

gua pun baru tgk. tapi best. jarang gua nengok dostan2 ni

❤NazirahMoktar❤ said...

oouccch, filem ni serius best gile..suke tgk, ulang2 tgk...hihi

ASaDa RyutaRo said...

citer ni sangat best! banyak kali dah tengok, tapi still tak bosan..

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK