Monday, January 17, 2011

Giveaway Belladiea


Salam..Ha , da dinner lom? Aku belom dinner.. Sebab nye bajet nak diet.. Haha..Diet la sangat aku nih.. Macam biasa bukak laptop blogwalking.. Then , ada GA lagik.. Yes!! Mau masuk la.. ;)

GA kali nih simple gler weyh.. Tak payah nak follow blog.. Tapi da memang follow.. Tak payah nak tempek banner kat side bar.. Just buat entry pasal GA then letak link kat blog beliau.. Jom terjah blog beliau jap.. Tapi blog nih sebenarnya blog twin.. Membe aku jugak.. Tapi aku konfius ni membe aku ke twin dia.. Hehe.. 

Jom terjah blog Dieabella ..

Hadiahnya --->> 5 orang pemenang bertuah akan dapat topup RM 10..Mau?? Mau? Jom la join.. ;)

Tarikh tutup ---->> 21/01/2011 pukul 5petang ea..


2 comments:

niesz said...

simple je kan..gud luck.. :)

Anonymous said...

thanx join....=)

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK