Sunday, January 16, 2011

CONTEST BLOG PALING CANTIK COMEL DAN KEMAS.


Salam semua..sekali lagi aku hupdate dalam sehari..Kalau da rajin , memang rajin bebenau taw..Kalau da malas memang tahap gaban ar malasnyeeee....


Ha , ni nak habaQ nih..Aku nak masuk contest lagik..Da banyak contest aku masuk tapi tak pernah menang kan..Sedih taw!! Sangat sangat sedih...Tak kira aku nak masuk gak sampai dapat hadiah..Baru rasa puas hatiiii!!!!.....Hehe...


Kali nih aku nak masuk CONTEST BLOG PALING CANTIK COMEL DAN KEMAS..Tapi kan kan..Blog aku nih cantik ke?? Comel ke?? Kemas ke?? Kalau korang rasa tak de ciri ciri tuh..BiaQ pi la..Aku tetap nak masuk..Hahahaha...

Ini banner contest


Jom tengok syarat dulu ;)

  1. Jadi follower FARZANA FARZANTO.  DONE
  2. peserta perempuan digalakkan. kerana hadiah disediakan khas untuk blogger perempuan. kalau lelaki nak masok boleh juga. kalau tak kisah menang baju2 macam kat atas ni. haha (setiap pemenang boleh memilih hadiah or baju mengikut citarasa sendiri di Pelangiwardrobe Hannah. add dulu baru boleh tengok baju2 disana). AKU BLOGGER PEREMPUAN.YEAY.DONE
  3. ada 3 kategori iaitu blog paling cantik, comel dan kemas. setiap kategori mempunyai 1 pemenang sahaja.
  4. buat 1 entry tentang contest ni. DONE
  5. tag kepada 5 orang rakan blogger anda. DONE
  6. letak banner di side bar blog anda dan link kan terus ke entry ni. DONE
  7. setelah selesai, tinggal kan link entry anda berkenaan dengan contest ni di komen entry ni. saya akan check setiap link yang sudah ditinggalkan. DONE
  8. penyertaan bermula pada 10.1.2011 hingga 10.2.2011.
  9. dalam tempoh sebulan ni mungkin anda boleh gunakan masa ini untuk menghias blog anda. OK ;)
Mahu tag ;







SELESAI..Hope boleh la menang kan..;)

6 comments:

cik ciput said...

eh2, cik ciput ada?hehe..bahekk..akan dijoin! tpi malu la plak..x comel pon blog sy haha

cik violet said...

haha..join pon suke2 je..xpela ;)

Noor Fatin said...

gudluck awak! memang kemas pn!

Zucca Qee said...

makk aihh , cikk qiqi pon d tagg yerr ^^ makcehh cikk violett cutee ^^. p xsure ler leh menang bab . skg dok tgh bz. ag pon blog cikk qiqi nehh xsecantik , cute , kemas cam blog cik violett :) InsyaAllah law sempat n ad mse cikk qiqi try join yerr :)

cik violet said...

cik qiqi ; alalala..blom cube lom taw..try la masuk ea cik qiqi ;)

cik violet said...

fatin ; alamak kemas ke..hehe..thanx fatin ;)

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK