Monday, January 10, 2011

Anugerah Juara Lagu 25 - Siti Juara !!

Apa ada dalam Anugerah Juara Lagu 25...'Tolong Jangan Ingatkan Aku' bahawasanya dia boleh menang..Langsung tak de dalam senarai list aku..Memang terkezut badak bila dengan si ana nih menang..Tapi apa boleh buat mungkin itu rezeki dia..Tapi tapi tapi..Memang tersangat ramai yang menunjukkan ketidak puashati melalui status FB...


Target Yuna da Orange..Target tu tersasar jauh pulak..Langsung Yuna tak da yang menang..Tapi tak pe..Yuna cipta lagu yang mantap mantap kasi bikin panas tuk AJL 26 taw!! ;)



Bab vokal , owh memang tidak ku sangka Hafiz yang boleh merangkul anugerah tersebut..Owh, nasib aku tak da heart attack..Kalau tak, sah2 aku dikejarkan hospital sebaik nama si Hafiz nih diumumkan..Yea..Mungkin sudah tersurat rezeki dia..Harus terima..


Ternyata Faizal Tahir layat merangkul persembahan terbaik..Faizal, u r my rockers!!Yeaahaaa...Motip?? Abaikan..Haha..


Dan yang paling terbaik semestinya Dato Siti Nurhaliza..She always the best, oke!! BalQis , Nirmala , Cindai..Memang terbaik wooo..Lagu Siti mana yang tak best?? Cuba bgtaw..Semua best la!!!!..SITI NURHALIZA yang layak menang malam tuh..Macmane?? Setuju tak?? ;)




p/s :  Before nih ada cerita pasal pengalaman jadi pengasuh kan..Tunggu cerita part II ea..Tapi, ad yang baca ke..Haha..

6 comments:

Ashiya Mizuki said...

yuna tetap terbaik !!!

cik ciput said...

setuju la part siti patoto menang tu..hehe

Daffodil D said...

siti demok ah. he he

Scorpio Warrior said...

huhu. yuna tgk dari belakang, macam pakaian biarawati. huhuhu

Anonymous said...

oo.. sori... i hate yuna...
hate ana rafalli too... think think they just macam cari glam je kot..

ok. tak tgk smpi habis pun AJL.. x minat da nk tgk. BOSAN rasanya.

oh.. pelik belog saya tak update pasal AJL pun... mmg tak up to date ke saya nih ? soalan pada diri sendiri.. abaikan ...

luna Q jimat said...

tu la..x sangka ana raffali menang..sepatutnya bukan dia..hurm..

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK