Friday, December 17, 2010

Mama Kembar 3 Buat Giveaway, Yay!



Kegilaan membuat GA kembali lagik..Kali ini GA dari mama kembar 3..Hadiah menarik wooo...
Jom usha hadiahhhhh...


Pure Seduction Midnight Body Lotion + Body Mist + Telekung Travel
(Hadiah Pertama)
Nampak pon da menarik kan..;)


Island Waters Body Mist + Telekung Travel
(Hadiah kedua)


Telekung Travel
(Hadiah Ketiga)

GA sebelum nih nampaknya tak brapa luck...
So, harapnya GA mama kembar 3 nih bawa luck..
Hehe
(penuh mengharap nih ;p)

Due Date GA mama kembar 3 -->> 6 Januari 2011

Mahu tag :










2 comments:

Mama Kembar 3 said...

Salam. Thanks sbb sudi join, tp pls letak banner dlm sidebar gak ye, sbb syarat hehehe. Good luck! :-)

cik violet said...

Alamak, kene letak gak ke mama kembar?? hoho

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK