Wednesday, December 15, 2010

The Biggest Loser Asia Season 2 : Winner

Live The Biggest Loser Asia Season 2 from Singapore..Kota Singa..Aku ingatkan live from IOI Kajang..Rupenye d Singapura..Nasib tak menang tiket..Kalau tak, tak pasal2 melancong kat Kota Singa jap..Hehe..Tapi..mata wang sana mahal..So, aku tak kan mampu..

Biggest Loser Asia Final, target pilihan aku sebenarnya adalah Nai, tapi ntah kenapa Raj yang menang..Memang terbukti si Raj yang merangkap kapten pasukan Biru ni menang disebabkan sosok tubuh Raj memang jauh lebih kecil daripada Nai dengan kehilangan berat sebanyak 46%..Keputusan tidak memihak kepada Nai..

Tapi, tak pe..Nai ternyata lagi hensem daripada Raj..Hehe...




Anyway, Congratulation for Raj..!!






Suara Bisik Bisik : Tak sabar menanti Season 3 ;)

5 comments:

nana cHan said...

yeah mmg nai lg ensem. hik3 gelak gatal

sekuk tawa said...

haduih ak sempat menyempat nk tengok season ni..

Lia Insyera said...

rasa macam nak masuk the biggest loser tulah.boleh jadi kurus.hehe=)

man yusoef said...

tapi mcm scary plak tengok diorg dah kurus camtu...haha

Hezesuze said...

apa yang penting.?? haruss eksesais kalo nak kurus mihahahaah

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK