Sunday, February 17, 2013

Rasa rasa masak tiga rasa


Hey hey youuuu..
Hari ni ahad..
Esok Isnin..
Isnin Biruuuuuuuuuuuuuuuuuu..


Eh, awak..
Pernah tak rasa macam kita?
Down without any reason..
Itulah yang kita rasa sekarang..


Downnn..
Macam rasa nak nyurukk..
Macam rasa..
Rasa macam-macam..


Dulu..
Pernah jugak rasa macam nih..
Tiba-tiba je akan rasa down tanpa apa-apa sebab..
Kompleks..
Sebab..
Tak semua orang boleh rasa..


Awak pernah rasa?
Aiyoooo...
Susah kan nak delete rasa nih..
Ada tips tak?


Photoshoot kat tempat ni.
Macam nice jugakkan? ;p


Eh, back to topik..
Perempuan..
Macam-macamlah rasa..
Kompleks sangat rasa perempuan nih..


Rasa nak 1 rasa je..
Seperti dalam gambar..
Oke, dah tahu kan?
Tu jeeeeeeeeeee...
Hehe...


Tapi..
Ada tapinya..
Seperti dalam gambar jugaaa...




Ha, kan?
Perempuan macam-macam dah rasa..
;p



Rasa nak ke USS la..
Takpon Hong Kong Disneyland..
Hewww..


Verangan!
Takut ada yang meletup jantung naik roller coaster nih..
Mula parkinson!


Tengoklah perempuan..
Sekejap rasa tu ..
Sekejap rasa nih..


Sabar..
Sabar..




Eh, bertiga?
Bila lagi berempat, berlima ke, berenam ke..
Bertujuh plak..
Ahh.. Cukupkan teamla sudah..


Soalan demi soalan..
Jangan terlalu banyak memberi soalan pada seseorang..
Ia memberi tekanan..
Seriusss..


Sentiasalah beri ayat penyata yang tidak menimbulkan tanda soal.
Oh, tidak paham?
Begitulah perempuan..
Meluahkan isi hati hanya dia seorang sahaja yang paham..


Tak adalah kompleks sangat perempuan ni kan?




Eh, same geng tak kita?
Kita kene kuatkannn..



Apa yang perlu kita buat..
Senyum..
Tak kira pelbagai rasa dalam nih..




Keypad off.
Lunch hour time.



Byeee...




 

6 comments:

Kesuma Angsana said...

all the best dik. done follow sini juga 1615 ye

izfanora said...

normal r tue.. kdg perlu masa sendirian nk muhasabah diri.. :) chill r dik..

wan nurul hezrina abd halim said...

ada banyak sangat hormon dalam badan wanita..sbb tuh mcm2 rasa ado..hehehe

cik violet said...

@Kesuma Angsana tenkiuu kak :)

cik violet said...

@izfanora time ni overdose sendiri. haha. tenkiuu kak :)

cik violet said...

@wan nurul hezrina abd halim hormon wanita yg unstabble. hehe

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK