Sunday, November 7, 2010

Teruja dengan kedatangan Ben Ashaari & Cik Epal



Yeay!! Sangat teruja dengan kedatangan blogger Ben Ashaari dan Cik Epal ke Coretan Hati. Owh tidak ku sangka kalian sanggup menjengah dan Ben Ashaari sanggup jadi follower saya.

MySpace

(klik untuk lebih jelas)
Ha, siap mention nama violet dekat entry beliau tuh. Terharu terharu MySpace
Nampak tak nama violet tuh? Kalau korang xpercaya, jom terjah entry nih. Terimas atas nasihat tu. Akan cuba untuk yakin bahawasanya Coretan Hati mampu berdiri sama gah dengan kalian turut sama gah dengan KLCC. Oh yeah! MySpace

(klik untuk lebih jelas)


Ha, lagik sorang blogger terkenal. Sape tak kenal dengan cik epal. Blog beliau ada saja yang dibebelkan. Betol kan wahai cik epal. He he. Cik Epal pon sempat lagik drop komen taw. Thanx a lot. Nanti bole la singgah lagik kan. MySpace

(klik untuk lebih jelas)



SuaraBisikBisik : Menerima tag daripada Cik Ashiya. Nanti saya buat ea. MySpace

10 comments:

Amirsyah said...

haha.. pasni cik violet pon leh femes la mcm diowg tuh.

Cik Pija said...

hehe.. ngan blog je pon da ble femes nmpknya..

cik EPAL said...

eleh macam la pemes sangat cik epal tu. huhu. ben ashaari tu ye la pemes =)

SYAFIQAH / S said...

wah seronok..best best :)

Mr Ceym said...

wahh..best nye farhah.. untung dapat traffic free dari dorang.. banner cik farhah dah siap amik di sini k..

http://ceym.blogspot.com/2010/11/design-bahagian-pengambilan-banner.html

violet VC said...

Amirsyah : hehehe..xnak la jadi feymes amos nih..(mood merendah dri ;p)

violet VC said...

Cik Pija : buat blog bukan nak feymes sbnanye..lebih kpada luahan hati..;p

violet VC said...

cik epal : ala, cik epal pon peymes la..sangat peymes kot..hehe..same peymes dgn abg ben jugak!! ;)

violet VC said...

syafiqah : seronok sgt taw..hehe

violet VC said...

mR ceym ; Wah..da siap ke?? thanx a lot...;) ad kene bayaran x nih??

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK