Wednesday, August 1, 2012

[REVIEW] Tudung Bawal. Girls, cover your Aurah during Eid Day


Salam. Kita orangnya perempuan. Kita orangnya tergolong dalam penghuni neraka yang ramai. MasyaAllah. Kenapa kaum perempuan yang paling ramai menghuni neraka? Contoh paling terdekat sekali. Kita tidak menutup aurat. Memang menjadi pilihan masing-masing untuk menutup aurat masing-masing. Bak selalu kata orang umpamanya "Kubur aku, akulah jaga, Kubur kau, kaulah jaga" .. Inilah jawapan ego bila seseorang menegurnya tentang aurat.. MasyaAllah.. Mintak dijauhkan aku dengan orang ego dan jahil macam ni.. Huhu..


Bulan Ramadhan bulan yang mulia.. Apa kata kita berubah ke arah kebaikan secara perlahan-lahan.. Mulakan perubahan dengan bertudung.. Mungkin bagi yang sudah terbiasa tidak bertudung, agak janggal untuk bertudung.. Tak apa, search kat youtube banyak tutorial atau cara bagaimana untuk memakai hijab / selendang dengan elok :)


Rajin-rajin search ea kawan-kawan.. Bila ada yang menegur, jangan cepat melenting.. Itu tandanya, kawan / sahabat yang menegur tu sayangkan kita.. Oke, back to entry..


Bertudung ada yang ikut trend.. Tak salah ikut trend tapi kene lah dengan gaya dan menutup aurat.. Tudung bawal pilihan yang terbaik pada masa sekarang.. Tudung bawal bukan lagi tudung bawal yang kosong plain.. Tapi dah macam-macam warna tudung bawal yang ada kat pasaran .. 


Tudung bawal 1 tone, 2 tone dah ada dalam koleksi.. Apa kata tambahkan koleksi korang dengan tudung bawal 3 tone.. 











Macam-macam warna ada kan. Korang pilih dan boleh campur-campur..
Lebih banyak korang pilih, lebih murah harganya ;)


Bagi pembelian setiap 2 item RM 14 setiap satu
4 item RM 12 setiap satu
5 item dan ke atas RM 11 setiap satu


Kalau berminat, boleh emailkan ke covertheaurah@yahoo.com.my

atau boleh text di 0175840247


wajib follow ea korang.. bagi support sikit kepada owner :)



#HAPPY SHOPPING


1 comment:

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK