Wednesday, August 15, 2012

Tolong jangan politikkan air!


Salam. Masih dalam Ramadhan.. Memang diuji kesabaran ktorang sekeluarga, sudah tiada air selama 3 hari tanpa notis!! So, tak tahu apa problem.. Pihak sana kata bekalan air kat Selangor ni tak cukup, perlukan loji and bla bla bla.. Pihak satu lagi plak kata masalah air di Selangor memang tiada, bahkan loji rawatan air yang berkapasiti 4,960 juta liter air mampu dihasilkan setiap hari..


Kita berada di pihak pengguna, mana satu yang betul wahai pihak-pihak berkenaan.. Jangan jadikan kami mangsa anda disebabkan mainan politik yang macam h**** .. Sorryyy.. Aku tahu aku kene banyak bersabar.. Tapi , mintak jasa pihak-pihak berkenaan, TOLONG JANGAN POLITIKKAN AIR SEBAB AIR NI ASAS KEPERLUAN !! Sangat diperlukannn!!


Penting bila nak basuh ayaq besaq ayaq keciq .. Soorry la benda ni kan asas harian.. Kalau tak membuang sehari , senak la perut oi oiii.. Pernah ke korang langsung tak membuang 1 hari ?? Ayaq keciq la.. Memang hebatla korang ekk.. Bagi aku, air sangat penting woo.. Nak-nak bulan puasa.. Aku sangat perlukan air masakkkk...


Perlukan air untuk membasuh.. Yang penting kebersihan diri ohh.. Macam terbengkalai je tang kebersihan bila air tak ada.. Oh, Stresss!!.. Sabar.. Yup, memang kene sabar.. Mungkin salah satu ujian, tapi atleast keluarla notis sampai ke pintu rumah..


Dan TOLONGLA JANGAN POLITIKKAN AIR !! POLITIK PASAL BENDA LAIN BOLEH TAKKKK ??









Hasil tadahan air kat luar rumah.
Belum kira baldi dalam rumah.
Petang ni hujan, tak akan empangan masih kering??



Hmmm..


Insan yang confused.




p/s Hopefully malam ni sudah ada air -_-







1 comment:

cik kiera said...

tempat kiera baru je semlm ada air...
4 hry tu tade air . payah-2

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK