Friday, March 30, 2012

Entry Cantik


Kali ini edisi cantik. 
Cantik itu subjektifkan.


Kalau korang nak definisikan cantik itu sebagai objektif pon boleh.
Ikut suka hati korang lah. Hehe..


Pasal cantik.
Bukan cantik orang.
Bukan cantik model.
Tapi cantiknya barang.
Apa benda barang yang dikata cantik tu.


Meh, kita tengok ..
Jeng jeng..



Wedges tuu..
Nampak kan..
Cantik.
Paling menyerlah warna kasut tu..
Pepel Pinky gituu..


Kalau dapat surprise wedges ni mesti kelu tak terkata..Hehe..
Wedges ni pada yang berkenan, boleh dapatkan di Cala Man
Harga pun cun!!


Nak buat hantaran pon boleh la..
Haha..





12 comments:

faeza eighteverlens said...

cantik kasut nie tp tumit dia mcm nmpk sgt tinggi laa pulak..huhuhu

Miss A said...

Oh my godddd!serius damn hot okay! >w< I love shoessss!

cik violet said...

@ faeza eighteverlens: still wedges, so not bad la if tgi..heee

cik violet said...

@ Miss A : yezza..hot kan..hehe

Lea Isnawi said...

cantek!!! tapi rasanya tak berani nak pakai

hehehe

LaLa mhdnor said...

cantik weh, dah la wane feveret tu...

Ca Cik Duyung said...

uish~~ combination colour febret ca! purple pink! nakkkkk~ hehe

Miss A said...

haha,tau takpe. :)

cik violet said...

@Lea Isnawi : np xberani pakai? ;p

cik violet said...

@ LaLa mhdnor ; samela..warna peberet gak..ley wat tema nanti ;p

cik violet said...

@ Ca Cik Duyung ; xbole nak, kene beli..hehe

cik violet said...

@ Miss A : belanja la ktee..hehe

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK