Sunday, February 19, 2012

Jatuh cinta dengan Astrid



Dah lama rasanya tak beramah mesra dengan my baby lappy nih..Hehe..Dah lama jugak tak berjogging kat blog yang aku follow..Dan lama gak tak beramah mesra dengan membe-membe alam maya..Hai hai semua..Sihat? Semoga korang ceria ea..Aku ni je bertimpa-timpa masalah..Mungkin ada hikmah..Doakan aku ea selamat dari segala rintangan :) 


Malam ni boleh tahan free la sampai boleh update entry..Kalau tak, mintak maapla tak de maknenya aku nak update melainkan berkaitan dengan GA..Hasrat di hati nak tengok Vanilla Coklat..Pertengahan cerita dah terjatuh cinta dengan lagu TENTANG RASA yang dinyanyikan oleh ASTRID..


Part paling best :
"Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya


Jom layan full song from Astrid :)




1 comment:

Queen Nouvelle said...

hehehh ^^

Queen pun suka lagu tuh .

first time dengar dalam Nada Cinta :)

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK