Tuesday, November 1, 2011

Boifren Alam Maya ?




Pernah suka seseorang secara alam maya?
Alam maya tak semesti di alam internet
Boleh jadi dalam alam novel kan ?





Sebab itu aku suka baca novel
Setiap watak dalam novel seakan lengkap
Yang tak mungkin di alam realiti terjadi
Mungkin ada
Tapi peratus yang sangat rendah
Dan mungkin juga tiada


Sebab watak itu
Hanya direka


***

The latest watak yg aku baca
 Sean vs Wafa
Ultraman vc Masako


Ultraman vc Masako paling sweet
Hehe
Karya Norhayati Berahim
Sila search tajuk novel
Selamat berusaha




p/s : Teringat Tengku Fariel Izumi



9 comments:

aimie amalina said...

sebab tu suke berangan bile bce novel
hahahahaha

syahirah said...

tengku fariel izumi...ensem kn dye? hakhak

tpi ak lgi admire-jatuh cinta habis dengan Carl Duke Adam Carl Duke Akhbar..hehe..dari dulu smpi skrg..

ruby sarip said...

Fantasy cannot be reality

Umie Artoqiemie said...

tipulah kalo aku yg gila fb ni x pernah suka seseorang kat alam maya..
ehem2 tetibe sakit tekak..

miss kinah said...

untunglahh ade boipren alam maya..hehehe..

sya ade gak.. HAGEMARU :P

KAMIHIDUP said...

peh novel, belum pernah umur lagi khatam baca novel. hee. :)

bella hamzah said...

oh dalama x baca novel.. bella suka sgt baca novel.. hehe

zahidahwahid said...

sis, try baca "Awak Suka Saya Tak?" conform jatuh cinta dengan Hilman Yong....

New Entry: Dapat surat cinta

Comment je dapat dress percuma

reyna said...

haha,,sebab tu sya pun suka baca novel,,teringat cerita yoyo,,,yuna n yuni

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK