Monday, July 11, 2011

My Boyfie dapat anak perempuan..

Hari ini bersamaan dengan hari jadi my adik..11072011, my boyfie telah mendapat seorang anak perempuan..Owh tidakk..mesti hensem macam aku kan..HAHA..Nak tau tak sape my boyfie tu..Jeng jeng..



Ha.. Da tengok? Hensem kan..Anak pon mestila kene hensem walaupun anak tu perempuan..HEHE..Actually tengah pening tu yang stat mengarut..HUHU..Pelik la pulak boyfriend da ada anak kan..So, da tentula2 BECKHAM tu bukan my boipren ..Of kos la si jejaka kekasih hati Victoria..Congratz both of u!! Macam dorang baca plak kan wish aku kat belog nih..HAHAHA..






























Bapak yang penyayang
Aku suka bila kau pakai tshirt gini je.
Macho..
HEHE




Family bahagia..


"Awak pandang sapa tuh? Awak teringat kat sapa?"
TERINGAT KAT SAYA EYH ?? 
HAHA
(nada perasantan ;p)

-abaikan-
^^





p/s : Aku da stat wat bisnes online..Tapi susah la sikit nak carik customer kan..Huhu..Nanti aku promote bisne tu kat sini..Agak2 ada yang mint ke? 
 p/s : sumber berita DISINI



4 comments:

Anisa Hang Tuah said...

hensemnye boipren awak

:D

KAMIHIDUP said...

anak perempuan pun dia ajar main bola nanti, wahaaaa.

cik violet said...

nis , auww..mmg hensem kan..kih2.. ;p

cik violet said...

kamihidup , sah2 ar dia aja kan nnti..hehe..kte tgk baby girl dia besa skit ;p

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK