Monday, March 8, 2010

stay up

lame gler xstay up..
almaklumla pas makan cepat sangat aku ngantuk lalu aku terus tidur n automatik jarangla aku stay up

hari ini, ntah kuasa auta dari mane ntah membolehkan mata aku bertahan sehingga skrg
jam pula menunjukkan tepat 0407

aish
sepatutya, tyme2 mcm ni aku da lena gler diulit mimpi tanpa sedar bunyi apa2 even bunyi cicak berdecit pon.

sbnrnye kekuatan aku stay up pon sebab tesis la
selagi tesis ni xsiap, tido pon xlena

ini pon baru bape percent siap
patutnye kene anta kat penyelia 7hb
tapi 7hb kn hari ahad
jadi, kita assume anta 8hb

ni da 8hb
tapi tesis aku masih bergerak dalam 20km/j

mcmane aku nak speedkan die sampai cecah 120km/j?
xpon paling koman 160 km/j?
ade idea x?
huhu

aku bace journal pon terkedek-kedek
mane x nye, kebanyakan eng
ai
bahasa yang kurang ku gemari sejak aku lahir
lidah kelu untuk speaking2 nih
hoho


kla..perot da berkerocong lagu wali band
mintak diisi dengan sedikit lactose
supaya mudah mendapat mimpi yang barangkali aku jadi kaya ke
xpon aku da punya sebijik mini cooper
xpon mimpi aku sedang berada di kota paris, Eiffel Tower

owh, alangkah bestnye ada wang banyak
hoho...

aku mau mimpi dulu
sok2 aku merepek lagi
tapi before 2 kaci aku mkn kerepek
supaya lagi bnyak aku merepek
hoho

abaikan
otak aku sedang under maintanance
tidak mampu untuk berfikir dengan sempurna


adios amigos

No comments:

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK