Thursday, March 11, 2010

CHEMISTRY'S DINNER


malam tadi
bertempat di HOTEL EQUATORIAL

mahasiswa CHEMIST UKM
selamat memeriahkan makan malam terakhir bersama dengan lecterur dan pembantu2 makmal

dinner yang grand
pada mulanya aku berniat tidak mahu melibatkan diri dalam dinner
sebab,
sebelum dapat sponsor, kene bayar rm 100

aku tiada duit
duit sebanyak itu cukup untuk 2 minggu aku makan

selepas beberapa sponsor dapat dicari
akhirnya bayaran dikurangkan kepada rm 50

lalu aku berkata dalam hati untuk pergi
kerana melihat rakan2 yang begitu semangat menguruskan makan malam ini

kepada rakan2 kimia, aku minta maaf sebab aku tidak tolong korang

tapi, kesungguhan korang nyata membuahkan hasil yang gempak jugak =)

makanan pon boleh tahan lagi2 daging salai

sedap..sedap...sedap



bercerita pasal makanan, menyebabkan perot aku da stat lagu LADY GAGA
mintak diisi
tapi malas

dan malas lagi
untuk melangkah ke lab...
alahai...........











SEMANGAT CIK VC
LAST SEM KO BUAT DEGREE NIH!!!!!!!!!!!!!!!!!
























(nak tengok gambar dinner kah?? nanti2 la aku upload ek)

salam.

1 comment:

Hezesuze said...

haha ingatkan ada gambo..ujung2 hampeh!! siut tol...mihahaha

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK