Thursday, March 4, 2010

~owh kekasih hati~



owh kekasih hati
pengarang jantung limpa hempedu

janganla kau merajuk dengan diri ini
jangan dibaluti skrin mu dengan kaler kemerah-merahan

kasihanila diriku kerna aku amat memerlukanmu
di saat akhir perjuangan

janganla kau sakiti hatiku dengan mengeluarkan line2 yang tidak sepatutnya
tolongla aku menyiapkan kerja2 yang semakin berlambak akibat selalu membuat penangguhan

janganla kau sebarkan sebarang virus di saat genting ini
aku sangat memerlukan mu

aku telah menjaga diri mu dengan sepenuh hatiku
aku menyayangi dirimu seperti aku menyayangi diriku

tolonglah aku
jangan menyusahkan aku wahai laptop tersayang



-hoho-



2 comments:

Ashiya Mizuki said...

huhu...
tjuk post xleh blah..

oh, lptop cik Vc..
kembali oklh..cian VC bermurang durja keran ketidak ok kn dirimu i2..plizzzzzzzz...
hoho

semngat VC...VC mampu siapkan tesis 2..k VC..

ganbate... :-)

cik violet said...

haha..
kamu hengat pe..

saje wat gempak..
2la kekasih hati nih...
lau xde die, xde la blog 4 kerat ni..
hehe...

tlg bagi sy semangat!!!

help me.............

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK