Wednesday, June 20, 2012

Masterchef Selebriti Malaysia # 3



Malam-malam tanpa #Masterchef Selebriti Malaysia agak membosankan.. Pada aku rancangan Masterchef Selebriti Malaysia sudah macam 1 drama.. Dengan pelbagai ragam.. Azwan Ali dengan double AA nya.. Selendang bagaii.. Musuh ketat AA plak Farouk Hussein.. Nampak ala-ala nerd je Farouk nih.. Hehe.. Tapi usaha dia dalam memasak memang tabik ar.. Walaupun selalu bergaduh dengan AA dan kerap dapat satu team, lama kelamaan, nampak wujudnya sebuah kasih sayang antara rakan disitu.. Siapa sokong aku ?? Erkk, ada yang menyokong ke.. Hehe.. 



Sudah dua entry berkenaan Masterchef Selebriti Malaysia.. Kalau nak baca apa yang aku ulas dan komen.. Sila rujuk SINI untuk PART 1 dan SINI untuk PART 2 ..



Minggu ni.. Kedua-dua artis yang aku tak berapa berkenan masa dalam entry PART 2 akhirnya terkeluar.. Wowww.. Target sangat menepati sasaran.. Happy macam dapat duit RM sejuta.. Hehe .. Terkeluar jugak akhirnya Raja Azmi & Karl Shafek..


Photo: Karl Shafek terpaksa meninggalkan dapur MasterChef Selebriti Malaysia buat selama-lamanya



Kita tengok plak turn siapa lepas nih.. Janganlah Tomok yang keluar.. Walaupun dia tak pandai memasak, tapi dia berusaha jugak memasak dengan baik kan :)




Nak target la.. Lepas ni Juliza Azlizan yang keluar .. Hehe.. Yang lain tu aset penerbit Masterchef Selebriti Malaysia.. Sebab tu lambat tersingkir.. Hehe.. #agaknyelaa.. 



Dah banyak sangat HEHE nyeeee.. Jomla kita dinner.. Buat LANDAK CHOP nak?? Ada beraniii?? Sahutla jommmm ;p 



#ERK, MANA NAK CARIK LANDAK HOIIII ^^






No comments:

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK