Sunday, May 20, 2012

Tengok gambar kahwin, tetiba rasa nak kahwin jugaakk. Boleh?











Sumber : Sini


****************

Dah terbukak gambar orang kahwin.
Usha usha usha
Terasa nak kahwin
Haha.


Upss.
Tema minggu ni kahwin ke hape.
Mentang-mentang masuk bulan MAY, 
Memang kita tak lari daripada kenduri kahwin.
Maklumlah cuti sekolah kan.
Tiap minggu mesti punya ada orang kahwin.
Bestnyee


Usha baju pengantin plak.



Kalau buat gaun pengantin macam dua gambar kat atas ni, 
Mesti macam princess kan.
Errkkk.
#berangan kuat sangat
#kesan makan buah berangan la nih!


***********************

Antara doa untuk mendekatkan jodoh :

"Ya Allah, jadikanlah dia (nama orang yg inginkan jodoh) dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gemberikanlah dia (nama orang yg inginkan jodoh) dengan kekeyaan sehingga seratus dua puluh kebaikan. Allah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya."











7 comments:

keli menari said...

haha! adoi! entri ni membuatkan nak kawin jugak ! tapi ... hehe
belom tiba masanya lagi .

Fatiehah said...

Ehem. Tak sabar nak dapat abang ipar.

reyna said...

dah sampai seru lah tu,,jodoh dok memanggil2 hee,,

cik violet said...

@keli menari da smpi masenye kawen la. jgn lupe jmpt ;)

cik violet said...

@Fatiehah sabar sabar. akan smpai masenye ;p

cik violet said...

@reyna hehe. tula pasal. insyaAllah

cik violet said...

@reyna hehe. tula pasal. insyaAllah

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK