Sunday, September 11, 2011

Kau peluk bear besar malam malam tak takut ke?






Perempuan dengan bear memang tak boleh dipisahkan ke? Tak tahan tengok depa semua angkut bear yang besar gedabak gila dari kereta ke bilik depa semua..Gila besar kot..Muat pulak bonet kereta nak letak bear tu kan..


Bear besar..Dah nama pon besar mesti la badannya besar..Lepas tu kan korang mesti dok peluk bear tu malam-malam sebagai bantal peluk kan..Hangpa semua tak takut ka? Carca marba bahasa aku..Tolong jangan hirau bahasa..Mau tanya lagi, korang tak takut ka peluk itu bear...Errr...Aku tak bole ar tengok bear besar-besar ni..Allergic ar..Huhu..


Nasibla rumet-rumet aku before ni tak de yang gedik-gedik nak letak bear besar tu kat katil dorang..Kalau ada, konpem aku pegi cari tempat tidur lain..Haha..Bukan aku nak kata semua perempuan ada bear tu gedik, maaflah kalau terasa..Tapi aku tak suka bila tengok bear-bear tersusun bagai kat katil kau..




Kau nampak bear ke kau nampak budak?




p/s : mungkin aku dilahirkan bukan untuk menyayangi bear...



11 comments:

•´`•♥ »t3h4h«♥•´`• said...

along...aku pun ade bear besar tp aku xletak kat katil aku ek... aku letak kat tmpt lain.. nk tdo ngan die ikut mood... tp kebykkannye die akan berada d bwh katil keesokkan harinye... hahahahaha... tp lps kawen.. laki xbg bwk bear tu... so... tersimpan la ia d rmh kat s.alam...:D

Umie Artoqiemie said...

aku tak suka pelok bear patung.. peluk yg real lah best..

Sha said...

sadis lah ko...

peluk bear besttt wooo...
dengan bulu dye yang gebuuu...lembuttt...awwww masyuknyeeee...hahaha

lagi besar lagi besttt..bley baring ats dye yg bagai tilam empuk..hahahah...

*saje nk wut ko lbey jengkel..haha*

cik violet said...

@ •´`•♥ »t3h4h«♥•´`• ; haha..da kawen xkan nak peluk bear lg kan ;p

Pendamba Mawar said...

bear kan comel.hehe

cik violet said...

@Umie Artoqiemie ; ak lg tak suka..real? haha

cik violet said...

@ Sha ; ko saje kan..haha..ak xsuke bulu-bulu dia..pastu mata die..errrr

cik violet said...

@ Pendamba Mawar ; comel ke? haha

Nyamuk Terbang said...

weyh aku pn ad
tpi xder la besar
tpi skunk aku tdur pluk domo jer
haha

cik violet said...

@ Nyamuk Terbang : haha..domo ok lg kot..kecik kan..haha

hana said...

haha..
xde la plak bear sebesar tu..
yg kecik2 ada la dalam 3 ekor....
hahah

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK