Thursday, June 4, 2009

kisah terhangat budak praktikal di pejabat

versi 1 :
nak tau kisah terhangat kami?
inilah dia..
jeng3..
hehe...
xde ape y hangat pon..
kasi gempak je..
haha=p
alkisah nak bcerite tentang kehidupan bebudak prktikal kat jas ni..
tgkla pe y ktorg buat, mule2 duk melipat pamplet je...
penat tau wpun lipat benda remeh 2..
nak siapkan dlm 5000 kepg...
nasibla ktorg y bkeje tnpa gaji ni ade, lau x kelam kabut staf jas nak siapkan...


antara pamplet y tlh dilipat..ni baru skit taw..


isi kandungan pamplet...cantik kan? ni kak iz y design..=)


ni da stat xde koje..mule melilau carik port bergambau...kat meja pingpong pon jadi la ek..haha..cari ak y mane? =p


gadis2 alam sekitar...=)


persahabatan kami bermulanya di JAS....


versi 2 :

ha..ni y paling hangat...
apabila 15 gadis mengorak langkah ke McD tuk mengisi perut y sudah berkeroncong...
gambar dan gambar dan gambar...




bersepahnye gadis2 ini makan..sapekah gadis2 itu??


9 comments:

NUke_Rude said...

uik..
ni keja ke.. bergambo je kejanye?


haha. xpe.. enjoy ur praktikal.. trust eme, it's fun..

hajar hairi said...

uittt..
farhah
awat lah ambik gambo kat meja pingpong
x de koje eh???
hehhehe..

~~BEAUTIFUL LIAR~~ said...

hamboiiiiiiiiiiiii....hakhak ak br nk complain xde gmba ak pon...ttbe trkeluar lak 1 gmba...yezza...nnt kan post br dari ak~

Da' daffodil D said...

hehe. comel r pic ko n mimi..kiut siap pki bju kurung ag.. :D

violet said...

to nuke : xde keje 2 pasai sibuk bergambo..tyme 2 plak staf sume xde..sume kawasan ktorg y punye..hehe..

violet said...

to hajar : ktorg amek gamba kat meja pingpong sebab 2 port y plg bek punya..hehe

to b.liar : mestila ade gamba ko cik mimi oiii...hehe...

to dayana : aku chumel?? hurm..yeakea...? hehehe...

wardah jamil said...

weh weh yang gamba kat mac d tue rina ke??? ke ak yang salah org!! korang praktikal satu tempat ke???

violet said...

yea wark..memg rina..shahrina agos kan?same tempat wark...=)

Rantong said...

emailkan risalah tu pada saya. mohd.amir.razain@millionaireblogger.net
_______________________
View Profile: Rantong™

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK