Wednesday, October 2, 2013

Testimoni VCO Softgel

 

Salam Oktober.
Oktober is ohsemmm...

Hehe..

Bukan nak cerita mengenai bulan Oktober..

Nak share testimoni berkenaan VCO Softgel..

*********************


Testimoni :

Saya kerap alami masalah kegatalan. Akibat tidak tahan gatal, saya garu bahagian kaki saya sehingga meninggalkan parut kemerah-merahan.

Ada kawan saya, suggest pasal VCO nih. Dengan rasa berkobarnya, terus cuba VCO dengan sapu tempat yang gatal. Dan tiap2 hari saya consume makan VCO 2 biji sehari.


Hasilnya, memang buat saya happy. Parut kemerah-merahan tu semakin kurang dan hampir tidak meninggalkan kesan.

Dan yang paling best, saya dah tiada gatal-gatal.



*****************

 
Seronok dengar testimoni customer..
Alhamdulillah, boleh solve masalah kegatalan..

Siapa yang berminat, boleh  wassap / text :
0196414171 / 0129234515







p/s : Malam ni nak COD area Taman Mewah Kajang.
Alhamdulillah.

:)




 




 

2 comments:

Unknown said...

farhahh.. taman kajang mewahh laaa :)

cik violet said...

@Yumi Rahim salah ea yumi, eh, sorrryyy.. hehe

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK