Thursday, December 15, 2011

Menunggu BICARA HATI dengan penuh debaran





Dah nak dekat sebulan kot aku tunggu tarikh sebenar Drama Bicara Hati ni.
Mulanya tahap kesabaran aku berada paras kosong..
Relaks relaks dulu..


Bila dah sampai memuncak
Tahap kesabaran aku dah meletus macam lahar panas terpancut dari gunung


Dengar ura tarikh drama bicara hati ditayangkan 131211
Tarikh da cantik


Excited tunggu depan tb
Sekali kecewa yang aku dapat
Huhu



Masih lagi cerita Suriaa bla blaaa
Waaaaaa



Tapi aku dah mampu tersenyum :)



Haa..
Da tahu kenapa aku tersenyum kan..
Hehe..


Sharnaaz aka Tengku Syahran dah bagi announce drama ni mula tayang 201211
Harap-harap tiada pertukatan tarikh..
Penatlah tunggu.
Huhu


Tak sabar nak tengok gandingan pelakon
Bolehkah mereka menjiwai watak seperti yang aku bayangkan masa baca novel?
Hopefully..


Pelakon :
Sharnaaz Basir Ahmad (Tengku Syahran)
Christina Suzanne Stocktill (Zahlia)
Marsha Milan Londoh (Linda)





Sumber : Zahlia


p/s : Siapa yg belom pernah baca novel dan tak tahu sinopsis, klik SINI



4 comments:

Alieza Dayasari said...

Saya punn tak sabar2 sih. novel dah gempak ....
maybe better kot. sbb jadikan drama..
bukan filem.

cik violet said...

ade jugak geng..;p
moge2..kte tgk same2 ek :)

Princess Feyqa said...

alamak 20 hb? kat hostell xde tb sob3

cik violet said...

@ Princess Feyqa : 3hb plak tarikhnyee..huhu

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK