Tuesday, August 24, 2010

sedak makan kerepek lemau

salam pagi live dari kdo..
kdo merangkap kolej aku kini...
nama penuh kdo nih, kolej dato onn..
ha, sedap kan nama kolej nih..
sedap ke??
tersedak aku..;p
(mati lau orang pejabat tau nih!!)


bicara pagi..
hari ke empat belas puasa..
14, oke??
baru pas kira tadi..
macam xpercaya..
sekejapnya..
pas tu raya sudah..
setakat nih, Alhamdulillah..
lengkap 14 hari aku puasa..
jgn jelesh kaum girls yang lain...lalalala~~~ :)


entry lepas, rasa sedu-sedu je..
tapi...
entry kali ni untuk melepaskan nada buhsan yang sudah sampai ke paras kritikal..
mana bisa aku dapat menghabiskan artikel etika nih setiap minggu..
kalau setakat 1 artikel, bole la aku fokus..
tapi, sampai 3, 4 artikel yang page nye berjela-jela panjang..
memang dengkur la baca benda2 nih..!!
sudahnya, kelas etika nih sangat memerlukan pemikiran yang kreatif..
sangat sangat sangat kreatif...
otak aku ni plak selalu semput2 je nak pikir..
apetah lagi nak piki yang kreatif2 nih..
lemau macam kepek lemau...



SUARA BISIK-BISIK ::
wa malas belajar..
lau wa malas belajar..
wa nak jadi ape..
lom tentu company besau kat lua tu nak amek wa jadi pekerja..
wa kan malas, konpem2 wa kene reject...
waaaaaaaaaaaa~~~~~

3 comments:

mohd syafiq said...

ahaha..layan lah peraaan mlm2 nie..hihi..

Kazaztan Team said...

kolej dato onn UKM ke...dulu kami panggil kamsis..bukan kolej...sambal kentang goreng ada jual lg takkk menu wajib tuuu

violet VC said...

syafiq : mlm2 memg suke layan perasan..hehe

kazaztan : ow..skg pgl kdo jek..sambal kentg goreng?? xsure la plak coz xpenh mkn kat kolej nih..hehe..prefer ktho..:)

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK