Thursday, August 12, 2010

sayang


saya sayang kawan2 saya..
saya xsanggup untuk kehilangan kawan2 saya..

kawan2 saya yang terbaca post ini, ketahuilah saya amat sayangi kalian..
saya xsanggup nak kehilangan kalian..

saya ada sahabat..
saya memang xsanggup kehilangan dia..
dia kekuatan saya di sini..
tapi, kenapa saya bagaikan kehilangan dia..
kenapa dia seperti menjauhi saya..
saya tahu saya tidak la sempurna untuk menjadi sahabat yang sempurna dan terbaik..
tapi, saya akan cuba untuk jadi sesempurna seperti mana sahabat saya mahu..

sahabat,
saya sangat sayangkan kamu..

sahabat,
saya amat perlukan kamu..

sahabat,
dengan persahabatan nih, jangan lah menjauhi saya..

sahabat,
sekiranya saya ada salah silap yang menyakiti dirimu,
berterus terang la dengan saya,
saya rela dimarahi daripada menghadapi suasana diam begini,

sahabat,
serius, saya tidak tahu bagaimana nak menghadapi keadaan yang tidak mesra ini,







arrgggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

ZR said...

kalu die menjauh...kite dekati..kalu die menyisih kite mengalukan...kalu die mendiam diri...kite beramah tamah...gitula selalu adat ye..kalu bersahabat...

cik violet said...

kazaztan team : tengs a lot 4 ur advice...:)

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK