Tuesday, May 4, 2010

Enty Gembira bukan Entry Sedih

Hari ini, tamat sudah viva yang dinanti..Bukan kereta viva yang ku nanti selama ini, tetapi satu presentation yang bernama VIVA telah dapat ku selesaikan. Walaupun kurang memuaskan tapi satu kelegaan kerana sudah melepasi stage yang sangat mendebarkan..


Dan juga segala peperiksaan di UKM telah aku tamatkan dengan kuasa yang ada pada 30 April yang lalu. Cemerlang dan gemilang hanya tunggu keputusannya nanti. Semoga aku tidak kembali ke UKM dengan memanjangkan sem ( extend sem ), sebaliknya semoga aku kembali ke UKM dengan mendapat tawaran Master. Insyaallah, sekiranya ada rejeki aku. Aku hanya merancang. Allah yang menentukan. Semoga perjalanan aku diberkati.


Kepada rakan-rakan yang tidak bernasib baik untuk menghabiskan sem pada sem ini, jangan bersedih hati. Teruskan usaha anda sem depan. Buat tesis dengan teliti. Rajin2 masuk makmal. Jangan jadi macam aku. Sangat malas masuk makmal ea. All da best ya.


Balik kepada cerita aku, hurm, sedang bermalasan untuk edit tesis balik. Tapi aku nak settle kan cepat. Kalau boleh nak jilid cepat. Sebab masa yang diberi seminngu sahaja. Proses jilid mengambil masa beberapa hari.


Lepas jilid, saat masanya untuk berlepaking di rumah. Tetapi mesti bosan. Cadangnya nak keje part-time. Tapi xda pengalaman bekerja. So, xtau nak keje kat mana. Antara keje yang tengah bermain kat kotak pikiran aku ::--



1. Di McD..
Jom nyanyi skit (Mcdonald..Mcdonald..Kentucky Fried Chicken Pizza Hut..Pizza Hut..)
Saja je..mengenang zaman pra-matang yang didedahkan dengan lagu mcm ni sambil membuat
gaya...hehe..

Kalau keje kat McD mesti habis licin burger mc chicken n sos aku paw...hehe..Sos Mcd sedap..
Aku suka...^O^





2. Pizza Hut..
Sebab nak dapat spagetti free...tapi macam ley dapat je kan...langkah mayat tokey pizza dulu..haha..
Xpela...Spagetti mak aku buat, lagi masyuk....hehe =P









3. CIKGU TADIKA
Aku suka budak-budak..Tapi aku suka bebudak yang baik saja..Yang nakal aku nak cubit..
Tapi, bole ke aku mengajar budak2 zaman moden yang terlebih advance nih..nakal2 jugak...
Takut aku yang kene buli, da konpius sape cikgu sape anak murid..Macam gambar kat bawah
nih..Owh tidak!!





4. Blogger Tegar
Ha, xpon jadi blogger tegar..Lagi sonang..Update entry baru..Xpon g jogging kat blog jiran..
Xpon g terjah blog siapa2 utk dijadikan kenalan..Tapi, lau duk terperuk je susah jugak coz
nanti xda idea nak buat entry baru..aish..





---->> Aish..dilema..mau kerja kah? menmbah lipid kah?? Tapi memang best menambah lipid kan..Haha..No..No..No..Nanti grad, semua orang xkenai aku deh..Bahaya..bahaya...Maintain OK!!
Insyaallah...



---------->>>>> Jom slip slip...Selamat Malam Matahari..+)(+





Suara bisik-bisik
:: Dapat award daripada en hizami, nanti sy amek awrd tu ea...arigato en hizami...salam perkenalan...

2 comments:

mimi syamimi said...

selamat dtg ke alam pengangguran =p
heee smbung master eyh farhah?
bile mau hu ha hu ha ni...

Bukan Eciz said...

huahua. kita akan jadi se gang!

NISECA suka merapu

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK