Friday, February 26, 2010

weekend yang marvellous

weekend kali ini aku berada di kolej...
jarang sebenarnya aku dok kat kolej time weekend2 nih...


biasanya aku akan terus cabut lari ke rumah...
tapi kali ini aku tidak bole lari seperti biasa kerana kaki ku sudah dirantai agar duk di depan meja untuk 'study'...


ceh...
akan study ke aku nih?
konpius plak...
hoho...


hakikat terima atau xley terima, aku kene study gak...
sebabnye....
aku ada EXAM hari AHAD nih....
hari AHAD beb!!!!
aduhai...
mengapa hari AHAD??
nape x hari kuliah??
aish...


walau sebanyak mana aku rungut, exam tetap dijalankan hari ahad...
pasrah dan kita harus terimanya...
hoho...


satu lagi EXAM menanti...
hari RABU....


wish me luck blogger....



arigato gozaimasu (-_-)





AHAD : KIMIA BIORGANIK

RABU : KIMIA ORGANOLOGAM



2 comments:

Ashiya Mizuki said...

gud luck VC...
sm3 kte brjuang k..
gmbatee..

cik violet said...

thanx ashiya...
tpnye kureng smgt la...

mcmane nih??
hoho

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK