Sunday, January 24, 2010

::gila kentang aku suka dia::



sedang hangat menyiapkan tugasan untuk subjek fotografi, aku leka dan teruja melihat rain menari dalam video klip ni..

marvellous giler!!!

superb.....

aku suka....=DD

dan aku telah jatuh cinta pada rain untuk seketika saat...

hahaha...

dan...

membuat aku teringin bangat masuk kelas menari...

tetapi aku seorang yang amat pemalu....muahahahaha....

satu lagi keinginan ku, untuk belajar main piano...




sejak zaman skola lagi keinginan ini tidak dapat digapai...

wah...sedih.........



5 comments:

Ashiya Mizuki said...

wah...giler kntg r dak nie...
lau da mint y mndalm usah d biarkn luput cm2 jerk cik violet..
usaha ag tuk gapai cita2 2 k...
sy, ashiya mizuki.. mnyokong penuh violet chem...chayok3...
=))

cik violet said...

memg ar...ble bab kentang2 ni memg num1...sodap...hahaha...
2la..jom ashiya dafta kelas menari ngan kelas pinano jom...

teringin!!!!!!
tp segan...
how ar? hoho...

arigato coz menyokong...(bhsa rojak hbis,,haha)

deus X machina said...

blaja je...jgn ditahan2
erk888

aisatti hakim said...

ok2 nnt along gtaw hasrat k long kat pakde ea?haha

RoSe_violeTe said...

same ngan pekjah!!!
nak main piano gak!
huhuhuhu~~

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK