Wednesday, December 23, 2009

masam masin pahit (-_-)

blog yang sudah berdebu yang sudah kusam yang sudah hilang serinya yang sudah tawar yang sudah masin yang sudah pahit yang sudah masam seperti tuan empunya blog ini yang serasanya makin hari makin layu makin tiada tenaga makin malas untuk membuat segala hal.....

blog coretan hati...
dengar la luahan tuan mu ini yang semakin senget ditelan masa...

nape aku begini?? adekah aku seorang yang suka sakitkan hati orang menyebabkan semua orang menjauhkan diri dari aku? atau aku yang cuba untuk memencilkan diri?? sekiranya rakan2 ku di luar sana ada yang terasa hati dengan sikapku yang kurang enak, maafkan diri ini ea...kadang2 diri ini tidak sedar apa yang sebenarnya sedang dia lakukan atau luahkan....MAAF ea...=D

aku nak kepilkan satu video mengenai keMAAFan..marilah kita saling memaafi bukan sekadar memohon maaf di pagi raya sahaja...



Apologize from One Republic..


-violetchem-

4 comments:

hajar hairi said...

uiiit~kenapekah ini cik farhah~
huu..lek sudah lah ye..chaiyokkkkk~

naz_irah said...

lama dah tak commet kat blog nie...
xde pape pun farha,,naz pun nak mintk maap la jugak mana tau da pape yg terasa huhuhu~~

weak-up dear!!

Ashiya Mizuki said...

aiya....apekh y brlaku violet...bg2 sntimntal drimu yer...naper kh???...hoho...y lme ush dkeng2...pk y d dpn k...lex2 jerk...sy p0wn nk mntak maaf jgk lau ader clap slh y sedr n xsdr dlkukn yer...mklumlh sy nie mnusia biasa y lemah dr segla hal kn...hoho..

MoOnEy said...

alahai,nape sedey3 nie.
jom hepi2.
baru mantain comel..
=)

maap memaapkan..jom3...

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK